להובלה דחופה

השאירו הודעה או חייגו:


053-7931-381

המחירים
הזולים ביותר!
כניסה למחירון הובלות >>
אמיר דרעי
אמיר דרעי
12/08/2018

זרירים ומהירים ושירותי הפירוק וההרכבה ממש מומלצים
אין סיכוי שהייתי מצליח להרכיב את המיטה לבד
אחלה אתם תודה
אמיר

מה חדש
הובלות קטנות בעפולה:

הובלה קטנה בעפולה במחיר קטן במיוחד אצלנו באתר, מספיק לחפש חברות הובלה, אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר במחיר הזול בישראל

עודכן לאחרונה: 12/01/2025, 18:32
הובלת פריטים בודדים:

הובלת פריטים בודדים בכל חלקי הארץ, במרכז, בצפון, בדרום ובשרון, הובלת פריט בודד עושים רק עם המומחים של המובילים בישראל, כנסו עכשיו וקבלו הצעת מחיר בקליק

עודכן לאחרונה: 12/01/2025, 15:02
הובלת מוצרי חשמל:

מחפשים חברה להובלת מוצרי חשמל? באתר המובילים בישראל תוכלו לקבל הצעות מחיר עבור הובלת מוצרי חשמל במחיר הזול בארץ

עודכן לאחרונה: 12/01/2025, 15:00
הובלת פינת אוכל:

עודכן לאחרונה: 12/01/2025, 14:38

קרטונים למעבר משרד

קרטונים למעבר משרדים – עוברים את זה פשוט

צריכים להעביר את המשרד שלכם למשכנו החדש? זה לא עסק פשוט. העברת תכולת המשרד דורשת תכנון מקדים, סדר וארגון, כדי שדברים לא יפלו בין הכיסאות.

מחפשים קרטונים למעבר משרדים אך לא יודעים כמה לקחת, או באיזה סוג לבחור? לפניכם כמה פרטים שיעשו לכם סדר.


רכשו דרכנו קרטונים להובלת משרדים
מזמינים הובלה? הקרטונים במחיר סמלי
מחפשים קרטונים למעבר המשרד להיום? זה לא בעיה!
אפשרות להזמין הובלה למשרד + אריזה וקרטונים
שירות בפריסה ארצית רחבה

לבירורים והזמנות חייגו לטלפון:
 
053-7931-381

 קרטונים למעבר משרד


מובילים את המשרד – כמה קרטונים צריך?

סוג המשרד

כמה קרטונים צריך

משרד רואה חשבון

במשרדים מהסוג הזה יש לא מעט קלסרים ותיקים להעביר, במידה והם לא עברו בזמן לשיטה הדיגיטלית. מספר הקרטונים הממוצע יהיה כ-50 קרטונים למשרד סטנדרטי.

משרד עורכי דין

בדומה לרואה חשבון, גם עורכי דין רבים מעדיפים להדפיס ולתייק את המסמכים שלהם ולאו דווקא לשמור אותם על גבי הענן הווירטואלי. למשרד של 3 עורכי דין תצטרכו כ-100 קרטונים.

משרד פרסום ושיווק

משרדי הפרסום מעדיפים כיום לנצל את היתרונות של עולם הדיגיטל המתקדם, הם יהיו ירוקים יותר ופחות ישתמשו במדפסת. על כן להובלת משרדים מסוג זה תצטרכו כ-20-30 קרטונים ל-5 עובדים.

משרד ייעוץ ושירות

משרדי ייעוץ כיום מעדיפים להשתמש בתוכנות אונליין לשליחת וקבלת טפסים, כך שיש להם פחות שימוש בדפים. כדי לארוז משרד שלם של 10 אנשי צוות, תצטרכו כ-30-40 קרטונים.

 

אילו קרטונים צריך למעבר משרד?

לחפצים רגילים – עבור חפצים רגילים כמו מחברות, דפים, כלי כתיבה, מקלדת, קלסרים וכד', ניתן להשתמש בקרטון חד גלי, המאפשר נשיאת חפצים רגילים שאינם שבירים או עדינים במיוחד.

לחפצים שבירים ועדינים – במידה ואתם רוצים לשמור על כלי המטבח שלכם שלמים, שיש לכם פרטי נוי במשרד או מסכי מחשב דקים שניתן לארוז, כדאי להשתמש בקרטון מסוג דו גלי, שזהו קרטון חזק ועמיד במיוחד.

לחפצים כבדים – אם אתם צריכים לארוז חפצים כבדים, אך עדיין רוצים לוודא שהם מוגנים, קרטון גלי מאפשר אריזה של חפצים כבדים במגוון גדלים. גם קרטון תלת גלי שהוא החזק והעמיד מכולם, מתאים לאחסון של חפצים כבדים.

 

קרטונים למעבר משרד קטן – מה כדאי לדעת לפני?

הערכת החפצים – לפני שאתם מזמינים קרטונים למעבר דירה, משרד או עסק, כדאי להעריך כמה קרטונים תצטרכו, זאת בהתאם לכמות החפצים שאתם מתכוונים לארוז, לעומת החפצים והרהיטים שאתם מתכוונים להעביר בלי קרטונים.

הזמינו אקסטרה – אחרי שהערכתם את מספר הקרטונים שתצטרכו, כדאי לקחת עוד כ-5-10 קרטונים אקסטרה ליתר ביטחון. אל תתפשרו על

איכות – זה אולי נשמע קל וזמין לקפוץ לסופר הקרוב ולאסוף משם קרטונים משומשים, אך אתם לא רוצים שהחפצים שלכם יפגעו או יפלו במהלך הדרך, או שחרקים משונים יכרסמו לכם בדברים.

מיינו את האריזות – אל תזרקו את החפצים לקרטון באופן רנדומלי, כי זה רק יגרום לכם לכאוס ביום הפריקה. מיינו את אריזת הקרטונים לפי נושאים, עובדים, חדרים, שימושים וכד' ושמרו על סדר אופטימלי.

 

כמה עולה להזמין קרטונים למעבר משרד?

ניתן להזמין קרטונים דרך חברות המתמחות בייצור ומכירת קרטונים או דרך חברת הובלה שתזמינו. לפניכם טווח מחירים ממוצע:

גודל וסוג הקרטון

טווח מחירים לפי קרטון

קרטון דו גלי 40*30*32 לחפצים עדינים

4-7 ₪

קרטון דו גלי 57*37*37 להובלת קלסרים גדולים

5-7 ₪

קרטון דו גלי 46*36*32 להובלת ספרים וקלסרים כבדים

6-8 ₪

קרטון דו גלי 60*40*40 להובלת כלי המטבחון

7-9 ₪

קרטון דו גלי 50*50*50 להובלת מוצרי מחשב

7-8 ₪


חברת המובילים בישראל מציעה ללקוחותיה שירות של קבלת קרטונים עד המשרד בחינם! כך תוכלו להתייעץ עם חברת המשלוחים בנוגע לכמות הקרטונים הדרושה, לקבל אותם מראש לפני שתתחילו באריזה. בנוסף תוכלו להחזיר אותם לחברה מבלי להתעסק בפינויים לאשפה.