משרדים רבים ממאנים להעתיק את מקום משכנם,
בעיקר בשל העובדה שהובלת משרד, הינה הליך מורכב יחסית, אשר עלול ליצור אי סדר. אם בכל
זאת אין ברירה ואתם חייבים לפנות את המשרד הנוכחי, ולמצוא לכם משרד חדש בו תנהלו את
העסק, יש לבצע את ההובלה באופן מסודר, ועל ידי חברת הובלות מקצועית ומיומנת.
קיימות המון חברות הובלת משרדים בירושלים
ובכלל במדינה ישראל, אשר מספקות את השרות הרצוי, אך בבואכם לשכור את החברה שתבצע עבורכם
את העבודה, כדאי למצוא חברת הובלת משרדים בעיר הבירה המתמחה בתחום זה, ולא לשכור כל
חברה באשר היא.
המיומנות הנדרשת להעברת משרד, היא אינה
אותה מיומנות הנדרשת להובלת דירה וחשוב לזכור זאת בכדי לא לצאת בהפסדים בעתיד.
שירותי העברת משרדים בירושלים מהיום להיום!
מ-400 ש"ח למשרד קטן
הובלה + אריזת משרדים בירושלים במחיר מיוחד
הובלת ציוד משרדי כולל פירוק והרכבה
שירות 24/7 בכל ירושלים והסביבה
העתקת משרד קומפלט מירושלים לכל אזור בארץ
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-7931-381
הובלות משרדים בירושלים – איך עושים
זאת
הובלת משרדים בירושלים לרוב לא מתבצעות
בשעות היום, על מנת שהעסק לא יפסיד ימי עבודה, שעלולים לעלות לו בהפסדים כספיים.
כל עסק או משרד, יודע כי הפסד יום עבודה,
עלול לגרור הפסדים רבים ועל כן המעבר הופך למורכב וחייב להתבצע במהירות האפשרית ובשעות
נוחות אשר לא יגזלו זמן עבודה רב.
חברות הובלות משרדים, מודעות לקושי זה ונערכות
בהתאם למשימה.
להבדיל מבתים פרטים והובלות לאנשים פרטיים, הובלות משרדים כוללות ציוד חשמלי וטכנולוגי רב, עליו יש לשמור היטב, לרבות מחשבים,
מסכי מחשב ועוד.
העברת הציוד דורשת תשומת לב מרבית אודות
השמירה אחר הציוד המועבר, על מנת שלא יינזק בדרך.
אריזת משרד בירושלים
אחת המשימות המורכבות במעבר משרד
בירושלים ובכלל, היא האריזה. את האריזה יש לבצע בהתאם לדרישות החברה,
אשר מבצעת את ההובלה. חלק מהעסקים יעדיפו שחברת ההובלה תבצע עבורם
את האריזות ואילו עסקים אחרים יעדיפו לעשות זאת בעצמם.
אם החלטתם לבצע את האריזה באופן אישי ולא
להיעזר בחברת ההובלות, כדאי שתבצעו זאת באופן הבא:
1. בשלב ראשון, ארזו את הציוד שהשימוש בו אינו
יום יומי ואינו אקוטי, כך שהסיכוי כי תזדקקו לו בימים בהם המשרד על גלגלים הוא קלוש.
2. בשלב השני, התחילו לעטוף את מסכי המחשבים
בנייר 'פצפצים' או משי, אשר שומר על המסכים מפני נזק אופציונאלי, והקפידו לכסותם היטב.
3. השאירו תמיד מחשב אחד לסוף, אותו תיקחו
אתכם ברכב הפרטי, על מנת שהמשרד ימשיך לעבוד במתכונת מצומצמת ולענות על מקרים דחופים.
4. כמו כן, את רשת הטלפונים השאירו לסוף התהליך
ואל תנתקו אותם בשלב האריזה הראשוני.
5. שימו לב, כי אינכם ממהרים לנתק את ספק האינטרנט
והטלפון לפני שעזבתם את המקום וכי כן נוצרו חיבורים במקום החדש, בטרם אתם נכנסים ומתחילים
לארגן את המשרד.
ככל שתעבדו מסודר יותר, כך המעבר יהיה קל
ונוח יותר.