להובלה דחופה

השאירו הודעה או חייגו:


053-7931-381

המחירים
הזולים ביותר!
כניסה למחירון הובלות >>
ליטל דואני
ליטל דואני
24/01/2018

כל מה שאכתוב כאן לא יתאר את הלב הענק שלכם
היינו צריכים הובלה דחופה לנזקקים של ציוד חימום ולבוש חם מהצפון למרכז ביום קר וגשום והגעתם בחיוך עם לב ענק וביצעתם את ההובלה והכי מדהים שלא רציתם לקחת אפילו תשלום סמלי, הכל נעשה כתרומה.
אנשים מדהימים חשוב שיידעו מי אתם.

מה חדש
הובלות בירושלים:

עודכן לאחרונה: 05/12/2024, 11:46
הובלות בפתח תקווה:

עודכן לאחרונה: 05/12/2024, 11:42
הובלות בראשון לציון:

עודכן לאחרונה: 05/12/2024, 11:37
הובלות במודיעין:

עודכן לאחרונה: 04/12/2024, 10:24

הובלות משרדים

הובלות משרדים כולל אריזה ועטיפת רהיטים

מחפשים שירותי הובלת משרד חדש? זה הזמן להשוות מחירים של הובלות משרדים ולקבל את ההצעה הזולה ביותר והשירות הטוב ביותר, את כל זה תוכלו למצוא באתר שלנו - המובילים בישראל 

העסק שלכם גדל ואתם מתכננים לעבור למשרד חדש? הגעתם למקום הנכון!
שירותי הובלת משרדים בפריסה ארצית רחבה
כמה זה עולה? החל מ-300 ש"ח (כולל ביטוח)
העברת משרדים במחיר נוח לכל כיס
אריזה, פירוק והרכבת רהיטי המשרד
במקרים מיוחדים אנו מציעים לכם שירות מהיום להיום
אפשרות של לבצע את ההובלה בלילה
לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו: 053-7931-381
הובלת משרד

העברת משרדים - כיצד מוצאים חברות מתאימות?

אנחנו בטוחים שכבר יצא לכם לעבור דירה יותר מפעם אחת בחיים, אך כמה פעמים העברתם משרד? כמה ניסיון יש לכם במציאת המובילים המומלצים ביותר לצורך הובלת משרד בישראל, ואיך בכלל בוחרים את המובילים הנכונים? אתם לא צריכים לשבור את הראש ולנסות לענות על שאלות שכאלה עכשיו, כי לנו יש את התשובות בשבילכם. למעשה, אתם אפילו לא צריכים את התשובות, כי אנחנו עושים את זה במקומכם! כאן בפורטל המובילים בישראל תוכלו למצוא מוביל מומלץ למשרד שלכם ותבטיחו לעצמכם את הצעת המחיר הזולה ביותר שיש להובלה באזורכם. לא מאמינים לנו? השאירו כבר עכשיו את הפרטים שלכם ותראו כמה אתם יכולים לחסוך – זה בחינם וללא התחייבות.

 

איך להתכונן להובלת משרדים


הובלות משרדים בלי לבזבז ימי עסקים – איתנו זה אפשרי

בעלי משרדים רבים חושבים כי מעבר עסקי הוא תהליך ארוך שקשה לדעת איך יתחיל ומתי ייגמר. זו מחשבה מרתיעה, מכיוון שכל עיכוב שנוצר בעקבות ההובלה מתבטא בסופו של דבר בימי עסקים מבוזבזים, מה שבסופו של דבר משפיע על ההכנסות של העסק.

זה ממש לא משנה אם יש לכם משרד קטן של כמה חדרים או משרד ענק שמצריך שירות הובלות במרכז, אתם רוצים לוודא שההובלה תיעשה על הצד הטוב ביותר וכמה שיותר מהר, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם. לא רק זה, אלא שאנחנו גם מתחייבים למחירים הזולים ביותר, ואת זה ההמלצות של הלקוחות המרוצים שלנו כבר יוכלו להוכיח לכם.

אז איך מובילים את המשרד בלי לבזבז ימי עסקים? זה פשוט – מזמינים הובלה בסוף השבוע, בימים שבהם המשרד בלאו הכי לא עובד. אם תעבירו את המשרד שלכם ביום שישי, נוכל גם לפרוק את כל הציוד ולהקים את עמדות העבודה כך שכבר ביום ראשון העובדים יוכלו לחזור לעבוד כאילו שום דבר לא השתנה. 

 

5 יתרונות משמעותיים של הובלת המשרד בלילה

הובלה בשעות הלילה היא פתרון מושלם למשרדים שרוצים למזער את מידת ההפרעה לפעילות השוטפת של העסק. מעבר לילי מאפשר לבצע את ההובלה בצורה חלקה ויעילה, עם 5 יתרונות משמעותיים:

1. מניעת הפסד ימי עבודה: העובדים יכולים להמשיך בעבודתם במהלך היום, והמעבר מתבצע בלילה.

2. תנועה פחותה בכבישים: פחות עומסי תנועה מאפשרים הגעה מהירה ובטוחה יותר ליעד.

3. זמינות מעליות וחללים ציבוריים: בשעות הלילה, הגישה למעליות ולשטחים הציבוריים בבניין קלה יותר.

4. פחות הפרעה למשרדים השכנים: הובלה בלילה תמנע כל הפרעה למשרדים שפעילים באותו מבנה.

5. בטיחות מוגברת: צוות ההובלה יכול לפעול בסביבה פחות עמוסה, מה שמגביר את הבטיחות.


איך להתכונן להובלת משרדים כמו שצריך?

כל בעל עסק יודע שכדי שהעסק ימריא, יש לבסס אותו על תכנון עסקי איכותי, ולא הוא יתרסק. בדיוק כך, כדי להעביר משרד בצורה הטובה ביותר יש לבצע תכנון מדויק של המעבר, לכן כדאי להכין רשימות מדוקדקות של כל הריהוט, הציוד, התיקיות ושאר החפצים שאתם מבקשים להעביר אל המשרד החדש.

מעבר לכך שבאופן זה חברת ההובלה תוכל לקבוע הצעת מחיר מדויקת עבור השירות שהיא מספקת, הרשימות יאפשרו לכם להיות עם היד על הדופק לגבי הנכסים המועברים אל המקום החדש. כמו כן, באופן זה תוכלו לדעת אילו חומרים אינם מיועדים לעיני עובדי החברה או שאסור שיפלו לידיים חיצוניות, ולמצוא להם פתרונות העברה בהתאם.

הובלה ואריזה של משרד גדול

 

לו״ז מומלץ להובלת משרד

בהתאם לסוג המשרד, גודלו וכמות הציוד שצריך להעביר, עליכם לתכנן את הלו״ז של ההובלה בצורה אופטימלית כך שלא תיתקעו בשום שלב בתהליך. זה אומר להתחיל בזמן ולבצע כל שלב בשעתו, וזו ההמלצה שלנו לתכנון לוח הזמנים שלכם:

חודשיים לפני ההובלה: תכננו את ההובלה והתחילו לחפש מובילים והצעות מחיר. ודאו שאתם יודעים מה מגיע למשרד החדש ומה לא, באיזו תצורה יסודר המשרד, אילו שירותי הובלה יידרשו לכם ואיזה סידור יהיה לעובדים במהלך הימים שבהם המשרד יהיה במעבר.

חודש לפני ההובלה: התחילו כבר עכשיו לתייג את הרהיטים והציוד וסיימו לתכנן את ההובלה. דאגו לגבות מידע, לתאם עם מובילים וליידע כל עובד בנוגע למה שמצופה ממנו לסדר לעצמו קראת ההובלה.

שבוע לפני ההובלה: עדכנו כבר עכשיו כתובת חדשה באתר של החברה ובגופים השונים, ודאו שצוות ה-IT מנתק ומסדר הציוד בזמן והזכירו לעובדים שלכם לסיים לארוז את חפציהם.

יום לפני ההובלה: אספו את כרטיסי העובדים של כולם ודאגו שכל הציוד ארוז, מתויג ומוכן להובלה.

 

איך מעבירים משרד תחת לו"ז צפוף?

לפעמים צריך לעבור בהתראה קצרה למשרד חדש, וזו עלולה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית, אך עם התכנון הנכון והשירותים המתאימים, אפשר לעשות את זה בהצלחה ובלי לחץ. הנה כמה דרכים להתמודד עם המצב:

1. בחרו בחברת הובלות מנוסה: חברת הובלות בעלת שנות ניסיון רבות מודעת לכך שעליה להיות מוכנה להובלות דחופות, ויהיה לה פתרון בשבילכם.

2. היעזרו בשירותי אריזה: תנו למובילים לארוז את המשרד שלכם ובכך לחסוך לכם זמן יקר. אתם תוכלו להתמקד בדברים אחרים וחשובים לא פחות.

3. העבירו את המשרד בלילה או בסופ"ש: תחת לחץ הזמן תצטרכו להשלים כמה שיותר פעילות עסקית, לכן מומלץ לבצע את ההובלה דווקא בזמנים שבהם העסק אינו פעיל, בהתאם לשעות הפעילות של העסק.

4. הזמינו הובלה עם מנוף: המנוף עוזר לזרז באופן פלאי את הובלת המשרד וגם מסייע להתמודד עם אתגרים לוגיסטיים שלעיתים לוקח זמן רב לפתור. 


צ׳ק ליסט להובלת המשרד: ודאו שעשיתם הכול

גם אנחנו וגם אתם רוצים שההובלה תתבצע בצורה כמה שיותר חלקה, והמפתח הוא בהכנות הנכונות. לכן הכנו לכם את הרשימה הבאה, שמומלץ שתוודאו שעשיתם כל פעולה בה לפני שנגיע להוביל את המשרד שלכם:

חלוקת תפקידים: ודאו שכל אחראי שיהיה נוכח ביום ההובלה ידע בדיוק מה תפקידו – מי מדריך את המובילים, מי מקבל את הפריטים במשרד החדש וכדומה.

תיאום עם צוות ה-IT: ודאו שהצוות דאג לנתק את ציוד המחשוב, וכן שיהיה זמין לחיבורו בסיום ההובלה ובמשרד החדש.

הכנת שילוט למובילים: אם המשרד החדש גדול, מומלץ להכין שילוט לכל חדר וחלק במשרד שיסייע לנו לדעת איפה לשים כל דבר שאנחנו פורקים מהמשאית, כך שלא נצטרך להטריד אתכם בשאלות מיותרות.

רשימת אנשי קשר: ודאו שיש לאחראים על ההובלה מספרי טלפון חשובים, ובעיקר מספר הטלפון של מנהל בניין המשרדים שאליו אתם עוברים.

 

איך להכין את המשרד להובלה


ההמלצה שלנו – שתפו את העובדים בתהליך

הובלת משרד יכולה להיות הזדמנות מצוינת לגיבוש, לא רק בין העובדים לבין עצמם, אלא גם בינם לביניכם. כל עוד זה מתאפשר, תנו להם להחליט כיצד לארוז את הציוד שלהם או אפשרו להם לפרוק את הפריטים שקשורים לעבודתם באופן שנוח להם ביותר. לא רק שזה יחסוך לכם את הצורך בהזמנת שירותי אריזה דרך חברת ההובלה, אלא שזה גם יראה לעובדים שלכם כמה שהם חלק ממשפחה ולא רק מקום עבודה. כמובן שתצטרכו גם אתם ללכלך את הידיים ולעזור, אך זה רק יתרום ליצירת יחסי אמון ביניכם.

עם זאת, איננו תמימים ואנו לא חושבים שדבר שכזה מתאפשר בכל משרד. הטיפ הזה אולי מתאים במקרה של הובלת משרדים קטנים, אך אם יש לכם משרד גדול אי אפשר להוביל אותו בלי להזמין גם אריזה ופריקה. אמנם זה יעלה לכם מעט יותר, אך דעו לכם שזה הסטנדרט להובלות גדולות בכל רחבי הארץ.


מה כוללת הובלה של משרד קומפלט?

אנחנו רק יכולים לשער שאם אתם מנהלים משרד עורכי דין או משרד רואי חשבון, לכם ולעובדים שלכם אין כל כך ניסיון של ממש בביצוע הובלות. מדובר בהרבה יותר מלקיחת פריטים מנקודה א' לנקודה ב' – יש לכם במשרד שולחנות, כיסאות, ארונות, דלפקים וספריות, ואת כולם צריך לפרק והרכיב מחדש. המובילים שלנו דואגים לכל זה, וגם מגיעים עם ארגזים כדי לארוז את כל הציוד של המשרד כבר ביום ההובלה. בסוף ההובלה הם גם פורקים את הכול במשרד החדש ומסדרים לפי ההוראות שלכם. המובילים לא עוזבים עד שאתם לא מרוצים, ואתם מקבלים את השירות המושלם שאחריו לא צריך לעשות עוד דבר – רק להתיישב ולהתחיל לעבוד.


לזרוק או לאחסן – מה עושים עם ציוד המשרד הישן?

אנחנו נתקלים במקרים רבים בהם מנהלי משרד משאירים אחריהם ציוד רב, בין שמדובר בכיסאות או שולחנות שבהם כבר אין להם שימוש ובין שמדובר אפילו במסכי מחשב תקינים לחלוטין. יכול להיות שרכשתם ציוד וריהוט חדש ולכן הפריטים הישנים האלה כבר לא נדרשים לכם, אך מה קורה אם עוברים למשרד קטן ומשאירים אותם מאחור רק מפאת חוסר מקום?

ובכן, כאן נכנסים לתמונה שירותי אחסנה, שיאפשרו לכם לשמור על כל הציוד שאינכם משתמשים בו כרגע עד למועד שבו תעשו בו שימוש. ניתן לשלב את ההובלה למחסן יחד עם ההובלה למשרד החדש, ובכך להרוג שתי ציפורים במכה אחת. דרכנו תוכלו לקבל גם הצעת מחיר משתלמת להשכרת מחסן לאחסון תכולה למשרד, בו תוכלו לעשות שימוש גם בעתיד ולאחסן בו כל דבר שקשור לעסק שלכם. ההמלצות של הלקוחות המרוצים שלנו מדברות בעד עצמן, ואחרי שתקראו אותן תבינו שאכן מצאתם את חברת ההובלות הטובה ביותר בארץ.

 

כמה עולה להוביל משרד?

ברוב המקרים עלות הובלת משרד לא משתווה לעלות הובלת דירה, אך מצד שני – את הובלת הדירה לא ניתן להחשיב כהוצאה מוכרת. יחד עם זאת, דרכנו ניתן לוודא שמקבלים את הצעת המחיר הזולה ביותר על הובלת משרד, כשמה שמשפיע עליה זה מספר פרמטרים:

1. גודל המשרד

2. כמות התכולה שצריך להעביר

3. סוג התכולה שיש להעביר

4. אופן ההעברה (האם צריך להשתמש במנוף?)

5. המרחק בין המוצא והיעד

6. מועד ההובלה

אחרי שהבנתם על פי מה נקבע מחיר ההובלה, הגיע הזמן שתגלו מה טווחי המחירים הצפויים לכם להובלת המשרד שלכם בעזרת מחירון הובלות משרדים עדכני לשנת 2021:

גודל המשרד שמעבירים

כמה עולה הובלת משרד?

מה עלות מעבר משרד חדר אחד

הובלה קצרה באמצע היום לכל אזור בארץ – מצפון ועד דרום.

300 – 700 ₪

כמה עולה להעביר משרד 2 חדרים

למשרד בגודל של עד 60 מ"ר – כולל כל השירותים הנלווים

900 – 1,800 ₪

כמה עולה להוביל משרד 3 חדרים

הובלה כולל אריזה ופריקה של כל המשרד תוך יום אחד בלבד!

1,300 – 3,000 ₪

מה מחיר הובלת משרד גדול של 4 חדרים

ישנה תוספת משמעותית למחיר במקרה של העברת חדר שרתים

1,800 – 3,800 ₪

 

המחיר עודכן לאחרונה ב 12/2024
  

רוצים לברר על מחירים נוספים לשירותי הובלות שונים? למחירון המלא שלנו לחצו כאן!


גורמים נוספים שמשפיעים על עלות הובלת משרד

√ תוספת שירותי אריזה, ניתן להזמין קרטונים לצורך העברת משרד.

√ במידה ומדובר על משרד ללא מעלית או כאשר יש ציוד שלא עובר במעלית, יהיה צורך בהתערבות מנוף = תוספת תשלום.

√ אם מדובר על חדר מדרגות צר, תהייה תוספת במחיר.

לסיכום, במידה ותרצו להעביר את המשרד קחו את כל הפרמטרים בחשבון, היפטרו מציוד מיותר וכך תחסכו מאות שקלים בעלות ההובלה.

 

איך לחסוך בעלויות מעבר המשרד?

מעבר משרד יכול להיות תהליך יקר, אך עם תכנון נכון ניתן לחסוך בעלויות משמעותיות שמייקרות את שירותי ההובלה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך:

1. מיון וסילוק ציוד מיותר: היפטרו מציוד וריהוט שאינכם זקוקים לו כדי להפחית את כמות הפריטים להעברה.

2. השוואת הצעות מחיר: קבלו מספר הצעות מחיר מחברות הובלה שונות כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר.

3. תזמון מעבר בתקופות פחות עמוסות: מעבר אחרי תקופת החופש הגדול למשל יכול להוזיל את עלויות ההובלה.

4. אריזה עצמאית: אם אפשר, הזמינו ציוד אריזה מחברת ההובלה וארזו את הציוד בעצמכם כדי לחסוך בעלויות שירותי האריזה.

5. משא ומתן על המחיר: אל תהססו לנהל משא ומתן עם חברת ההובלה על המחיר והתנאים.


שאלות ותשובות להובלות משרדים קטנים וגדולים

אם אתם רק עוברים מקומה אחת לאחרת, ההובלה שלכם תוכל להסתכם בעלות של 300 שקלים בלבד, אפילו אם מדובר במשרד גדול.
המובילים שתזמינו הוכשרו בכל סוגי עבודות הנגרות, והם מגיעים עם ציוד לפירוק והרכבת מחיצות ותאים משרדיים. רוב המחיצות כבדות מאוד ויידרשו לפחות 2 סבלים כדי לסחוב אותן למשאית. כשיגיע הזמן להרכיב אותן, זה ייעשה בסוף – לאחר שכל שאר הציוד כבר נכנס למשרד.
כן. כל מכשיר אלקטרוני שנמצא במשרד שלכם ינותק על ידי המובילים ויחובר מחדש בסוף ההובלה אם יהיה צורך בכך. אתם רק צריכים להדריך את הסבלים כך שידעו איפה להניח כל פריט, והם ידאגו לחבר את הכול כפי שהיה כשאספו את הציוד.
אם תשלבו בהובלה שירותי פריקה, המובילים יוכלו להקים עבורכם את עמדות העבודה ולהכין את המשרד לעבודה כבר בסיום ההובלה. עם זאת, יתכן שעדיין תצטרכו לחבר את כל המחשבים לרשת האינטרנט, וזו כבר עבודה לצוות הטכני של המשרד שלכם.
לא. מובילי משרדים מגיעים מוכנים להובלה של כל פריט שיכול להימצא במשרד שלכם, וזה כולל מגירות שמלאות במסמכים. אין סיבה שתעשו לעצמכם בלגן, פשוט תשמרו על הכל איפה שהיה והמובילים ידאגו שהמגירות יישארו מאובטחות ולא ייפתחו במהלך ההובלה.

מחפשים הובלה?
חייגו: 053-7931-381 או השאירו פרטים

איתנו תחסכו כסף באחריות!